Kontaktujte nás
Na vaše zprávy odpovídáme do 1 pracovního dne. Stejně tak reagujeme i na naší Facebookové stránce.


Nejdůležitější informace
Řešení reklamací
Pro reklamace prosíme o postup podle našich Obchodních podmínek a Reklamačního řádu. Můžete nám také zaslat e-mail s číslem vaší objednávky a rádi vám pomůžeme.
Možnosti doručení
– Výdejní místa Zásilkovny
– Doručení na adresu domů
Způsoby platby
Nabízíme tři možnosti platby:
Online platba
Platbu můžete pohodlně provést kartou VISA nebo Mastercard, přes Apple Pay, Google Pay nebo bankovním převodem prostřednictvím společnosti Comgate, a.s.
Platba bankovním převodem
ČSOB: 280019522 / 0300
IBAN / SWIFT : CZ20 0300 0000 0002 8001 9522 / CEKOCZPP
Variabilní symbol: číslo vaší objednávky
Po přijetí platby objednávku ihned zpracujeme a odešleme.
Dobírka
Platba při doručení, možná v hotovosti nebo kartou, s příplatkem 40 Kč
Pokud narazíte na technický problém, kontaktujte nás na [email protected]. Za každou hlášenou chybu na našem webu vám rádi pošleme malý dárek.